poniedziałek, 31 grudnia 2012

Rozdział 5

Oto nowy rozdzialik, trochę za krótki, ale nie miałam czasu dopisać ;C Miłego czytania ;D


V.

Po wejściu do pokoju, przeniknął mnie do szpiku kości, zimny powiew świeżego powietrza, aż ogarnęła mnie gęsia skórka. Potarłam własne ramiona, spojrzałam na podłogę, i ujrzałam znowu te same ślady, co przed strychem. Prowadziły w kierunku okna… rozbitego okna. Na parapecie i wokół niego porozrzucane było szkło. Dostrzegłam ruch. Podeszłam bliżej i stanęłam jak wryta. Przez chwilę wydawało mi się, że na drzewie ktoś jest, jakby jakiś cień, tak ten cień ze strychu. Spojrzałam na niego, i zdawało mi się, że nasze oczy się spotkały. Nie widziałam jego twarzy, więc zbliżyłam się, on to zauważył..
- Cholera! –  Nadepnęłam na szkło. Ból przeszył moją nogę, aż przymknęłam oczy. Nie miałam odwagi ich otworzyć, i zobaczyć jak wygląda. Przypomniałam sobie, co było na strychu.. dreszcz przebiegł mi po plecach. Wyrwał mnie z rozmyśleń straszny śmiech. Spojrzałam na drzewo i ujrzałam tylko liście i nic więcej.
- O nie ! Tylko nie to ! – Jak najszybciej próbowałam przejść do okna, omijając szkło. Wyjrzałam przez nie i nie widziałam nikogo. – I tak cię znajdę! – Krzyknęłam w zapadający mrok.
Odsunęłam się od okna i zerknęłam na stopę. Niewielki odłamek szkła wbił się w nią, na moje szczęście nie głęboko. Zacisnęłam usta i wyjęłam. Z oczu popłynęły łzy, a z ust wymknął się krótki wrzask. Krew zaczęła kapać na podłogę, w ustach poczułam smak wymiocin. Pokuśtykałam po chusteczki i po plaster. Wyjęłam chusteczkę i przyciskałam nią ranę, dopóki nie przestała krwawić, a potem przykleiłam opatrunek. W pokoju zrobiło się tak zimno, że powlekłam się poszukać jakiegoś materiału, żeby przykryć tą szczelinę. Z głębi szafy wyjęłam stary pled i zatrzasnęłam obramowaniem okna rogi koca. Zdecydowałam nie mówić matce o oknie. Delikatnie zgarnęłam szkło pod okno. Miałam już dość tego dnia, tygodnia, matki, i nawet siebie.. najlepiej chciałabym zapaść się pod ziemie i z niej nie wracać. Westchnęłam tylko i poszłam do łazienki. Odkręciłam kurek od prysznica, aby spuścić zimną wodę, gdy tylko stała się cieplejsza weszłam i rozkoszowałam się delikatnym masażem kropelek wody.
Po powrocie do pokoju, przyszykowałam się do spania, lecz mój wzrok padł na karteczkę przywieszoną do okna. Podeszłam i przyglądałam się przez chwilę, do czasu, gdy postanowiłam ją otworzyć. Delikatnie otwarłam zwinięty papierek. Widniał na niej czerwono-krwisty napis :               
Twoje życzenie, jest dla mnie rozkazem .  
Wpatrywałam się w napis jak zaczarowana, moje myśli zaczęły się plątać, chciałam pomyśleć o tym, lecz coś nie pozwalało mi na to, nakazywało patrzeć.. pochłaniała mnie ciemność, szukałam wzrokiem cokolwiek znanego, ale znajdowałam się jakby w czarnej głębi.. zamknęłam oczy i próbowałam sobie wmówić, że to nie dzieje się naprawdę, to tylko sen, powtarzałam tak kilka razy, aż trans znikł. Otworzyłam oczy i nagle znalazłam się w swoim pokoju, trzymającą kartkę.. spojrzałam jeszcze raz na nią, lecz nie dostrzegłam żadnego napisu, była pusta. Westchnęłam z zrezygnowaniem, rzuciłam zwinek papieru i położyłam się spać. W głębi duszy czułam, że coś nie gra, zasnęłam zastanawiając się nad tym.

7 komentarzy:

  1. podoba mi się :)
    kiedy następny rozdział.?
    fajny blog :3
    obserwujemy.?
    faairycandles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D
      przewiduję na sobotę zależy jak się wyrobię ;d
      Spoko ;)

      Usuń
  2. Łał! Jak ty świetnie piszesz. Uważam, że kidyś może coś z tego wyjść ;) Podłączam się do pytania Pinamint "kiedy następny rozdział???"

    Zapraszam do siebie i liczę na jakiś komentarzyk :D http://mojapasja-pisanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję C; Chciałabymmm ;P
      Chyba w sobotę ;D
      Spoko wpadnę i zaobserwuję ;D

      Usuń
  3. świetny rozdział, czekam na następny :)

    zapraszam http://silence105.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny rozdział :D
    czekam i czekam :D
    kiedy napiszesz coś nowego? ;p
    no i miałam cię poinformować jak będzie coś nowego, a dodałam nowy imagin z Liamem, więc zapraszam:
    http://1dchangemymind.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEKAM! Bardzo ciekawie ;D i zapraszam do przeczytania mojego opowiadania -> www.hobbywrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń